Posted on Leave a comment

Ćwiczenia na smukłe nogi

Nasze nogi składają się z bardzo wielu mięśni. Jeśli są one za bardzo rozwinięte, mówimy o mięśniach, nasze nogi wyglądają dość masywnie. Jeśli z kolei mięśni nie ma wcale, to znaczy nie specjalnie zajmujemy się uprawianiem sportu, pojawia się tkanka tłuszczowa, która także nie wygląda apetycznie. Jakie ćwiczenia wybrać na smukłe nogi? Jak zacząć ćwiczyć, aby nasze nogi stały się bardziej szczupłe i atrakcyjne?

Mamy dla Ciebie doskonały sposób. Tylko jeden ruch, jedno ćwiczenie, a pozwala nam na rozwijanie mięśni nie tylko nóg. To ćwiczenie pozwala na rozwijanie mięśni całej dolnej części naszego ciała. Nie potrzebujemy do niego specjalnego sprzętu, możesz ćwiczyć w zasadzie wszędzie. W domu przed telewizorem, w sypialni, w kuchni, na tarasie czy na działce.

Dzięki temu ćwiczeniu uzyskasz efekt szczuplejszych nóg, wzmocnią się także mięśnie Twojego brzucha i pleców. Dodatkowo uzyskasz lepszą równowagę i wspomożesz także swoją kondycję. Nasze ćwiczenia na smukłe nogi są bardzo proste. Stań prosto. Twoje stopy powinny być rozstawione na szerokość ramion. Nie musisz mierzyć tego z linijką, jednak pamiętaj, aby stać stabilnie. Zacznijmy od lewej nogi: zrób duży krok do przodu. Twoje biodra powinny być nieco zwrócone do przodu.

Ugnij lekko kolana, aby ciężar Twojego ciała mniej więcej równo rozłożył się na obu stopach. Trzymaj głowę prosto patrząc przed siebie.

Delikatnie uginaj obie nogi. Rób to powoli.

Staraj się równomiernie opuszczać biodra coraz niżej. Pięta stopy, która pozostał z tyłu, powinna zacząć unosić się w górę. Staraj się kontynuować, dopóki Twoje lewe udo, udo wysuniętej do przodu nogi nie ustawi się mniej więcej w linii równoległej do podłogi. Wówczas napinają się nie tylko mięśnie Twoich nóg, ale także mięśnie brzucha. Staraj się trzymać brzuch wciągnięty. Twoje lewe kolano, w finalnej pozycji powinno znajdować się mniej więcej nad kostką. Kiedy dojdziesz do tej pozycji, wytrzymaj kilka sekund. Następnie zacznij równie powoli wyprostowywać nogi i wracać do pozycji pierwszej, wyjściowej.

Powtórz to samo wystawiając do przodu tym razem prawą nogę, wykonując wszystkie ruchy analogicznie. Wykonaj kilka serii, dopóki nie poczujesz zmęczenia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.